Privacyverklaring 

Bij H.L.M. Administraties hechten wij grote waarde aan de bescherming van persoonsgegevens. In deze privacyverklaring informeren wij u over de wijze waarop wij omgaan met uw gegevens, in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).


1. Wie zijn wij?
H.L.M. Administraties is een administratiekantoor dat zich richt op het verzorgen van boekhouding, belastingaangiften en aanverwante diensten. Wij zijn gevestigd in Nederland, en bereikbaar via info@hlmadministraties.nl of het contactformulier op onze website.

2. Welke persoonsgegevens verwerken wij?
Wij verwerken uitsluitend persoonsgegevens die noodzakelijk zijn voor onze dienstverlening. Dit betreft onder andere:

  • Voor- en achternaam
  • Bedrijfsnaam
  • E-mailadres
  • Telefoonnummer
  • Kamer van Koophandel-nummer (KvK)


3. Doeleinden van de verwerking

Uw gegevens worden uitsluitend verwerkt voor de volgende doeleinden:

  • Het uitvoeren van administratieve diensten
  • Het opstellen van facturen en offertes
  • Correspondentie en klantcommunicatie
  • Het indienen van belastingaangiften en voldoen aan fiscale verplichtingen
  • Wij verwerken geen gegevens voor commerciële doeleinden buiten onze dienstverlening.


4. Rechtsgrond

De verwerking van persoonsgegevens is gebaseerd op één of meerdere van de volgende grondslagen:

  • De uitvoering van een overeenkomst
  • Voldoen aan een wettelijke verplichting (zoals fiscale bewaarplicht)
  • Gerechtvaardigd belang (zoals het onderhouden van klantrelaties)


5. Delen van gegevens met derden

    Wij delen persoonsgegevens uitsluitend met derden wanneer dit noodzakelijk is voor de uitvoering van onze dienstverlening of om te voldoen aan wettelijke verplichtingen. Denk hierbij aan:
  • Boekhoud- en fiscale software (zoals Excel, Yuki, Exact Online, Nextens, loonsoftware)
  • De Belastingdienst

   Met externe partijen die persoonsgegevens verwerken in onze opdracht sluiten wij een verwerkersovereenkomst, conform de eisen van de AVG.


6. Bewaartermijnen
Wij bewaren persoonsgegevens niet langer dan noodzakelijk. Voor administratieve en fiscale gegevens hanteren wij een wettelijke bewaartermijn van 7 jaar.


7. Beveiliging
H.L.M. Administraties treft passende technische en organisatorische maatregelen om persoonsgegevens te beschermen tegen verlies, onbevoegde toegang of andere vormen van onrechtmatige verwerking.

8. Rechten van betrokkenen
U heeft als betrokkene het recht om:

  • Inzage te krijgen in uw persoonsgegevens
  • Uw gegevens te laten corrigeren of verwijderen
  • Beperking van de verwerking te vragen
  • Bezwaar te maken tegen de verwerking
  • Gegevens over te laten dragen (dataportabiliteit)

U kunt hiervoor contact met ons opnemen via de contactgegevens onderaan deze verklaring.

9. Contact
Voor vragen over deze privacyverklaring of de verwerking van uw persoonsgegevens kunt u contact met ons opnemen via:
📧 info@hlmadministraties.nl
📱 Mobiel / WhatsApp: 085-5055528
🌐 Contactformulier op onze website



Laatst bijgewerkt op 6 Juli 2025

E-mailen
Bellen
Instagram